Kér-Kör story

“Visszatérő probléma volt, hogy a dolgozók értékes munkaidejéből
vett el az, hogy a berendezések meghibásodásával, problémáival kapcsolatban a Két-Kör ügyfélszolgálatát keresték fel,
s rajtuk keresztül jutottak el a körzetükhöz legközelebb eső szervizhez.”

Megrendelő 
Két-Kör Kft.

Tevékenysége
Épületgépészet

Rendelt munka
Webshop fejlesztés

A Két-Kör Kft. csapata főként épületgépész szakemberekből áll. Az értékesítés erősítése céljából webshopot üzemeltetnek.
Lakossági felhasználóknak és ipari viszonteladó partnereknek árusítanak épületgépész berendezéseket pl. hőszivattyúkat, kazánokat, melegvíztárolókat, s ezekhez tartozó számos hasznos alkatrészt.

A munka során a Két-Kör meglévő, ám régebbi stílusú webshopját modernizáltunk a piaci szintnek megfelelően.

Kialakítottunk egy regisztrációhoz kötött, B2B viszonteladói vásárlói felületet, amely személyre szabott speciális árak, fizetési és szállítási funkciók beállítására alkalmas. Ezáltal a regisztrált partnerek a vásárlás során a hozzájuk rendelt árkategóriák szerint látják az összegeket.

 

Továbbá automatizáltuk a rendelési értesítéseket, melyek összegzik az ügyfelekhez kapcsolódó releváns információkat a számlázáshoz és a csomagküldéshez, ezzel támogatva a dolgozók hatékony munkavégzését, csökkentve a hibalehetőségeket.

Szervizkereső funkciót fejlesztettünk

Visszatérő probléma volt, hogy a dolgozók értékes munkaidejéből vett el az, hogy a berendezések meghibásodásával, problémáival kapcsolatban a Két-Kör ügyfélszolgálatát keresték fel, s rajtuk keresztül jutottak el a körzetükhöz legközelebb eső szervizhez.

Ezt a folyamatot egyszerűsítve fejlesztettünk egy online szervizkeresőt beépített térképnavigációval, amely segíti az ügyfeleket a legközelebbi márkaszerviz megtalálásában. Ezáltal a vásárlók másodpercek alatt generálják le a weboldal segítségével önállóan a szükséges információkat.