Industrial Oil story

Az Industrial Oil egy jelentős szereplő speciális ipari kenőanyagok értékesítése és tanácsadása terén, melynek célja, hogy ügyfeleinek a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsa. 

Megrendelő
Industrial
Investment Kft.

Tevékenysége
Ipari olaj tanácsadás és értékesítés

Rendelt munka
Weboldal fejlesztés, keresőoptimalizálás
https://industrialoil.hu

Az évek során a cég weboldala elavulttá vált, mind dizájn, mind funkcionális szempontból. Az új weboldal megalkotásával az volt a célunk, hogy modern, felhasználóbarát és mobilbarát megjelenést biztosítsunk, valamint hogy beépítsük az árajánlat kérés funkcióját és a Google keresőoptimalizálást.

Az Industrial Investment Kft. régi weboldala számos kihívással nézett szembe, amelyek megoldásra vártak. Az elavult dizájn nem tükrözte a cég professzionális színvonalát, így sürgetővé vált egy modern, vizuálisan vonzó arculat kialakítása. Emellett hiányoztak azok a kulcsfontosságú funkciók, mint például az online árajánlat kérés lehetősége, amelyek növelhették volna az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát. 

Az új weboldal elkészítése során több kulcsfontosságú lépést tettünk annak érdekében, hogy a fenti kihívásokat hatékonyan kezeljük. Első lépésként egy friss, modern és professzionális dizájnt alakítottunk ki. 

 

Az online árajánlat kérő űrlap integrálásával lehetővé tettük az ügyfelek számára, hogy gyorsan és egyszerűen ajánlatot kérhessenek. Emellett optimalizáltuk a betöltési sebességet, hogy a felhasználók zökkenőmentesen böngészhessék az oldalt mobil eszközeikről.

Végül, de nem utolsósorban, nagy hangsúlyt fektettünk a Google keresőoptimalizálásra. Alapos kulcsszóelemzést végeztünk, és stratégiát dolgoztunk ki a releváns keresési kifejezések azonosítására. 

Az új weboldal bevezetése után az Industrial Investment Kft. jelentős javulásokat tapasztalt. Az ügyfelek pozitívan értékelték az új, modern és felhasználóbarát dizájnt, valamint a mobilbarát felületet, ami növelte a mobilos látogatottságot. A keresőoptimalizálás eredményeként az oldal jobb helyezéseket ért el a Google keresési találatai között, ami növelte az organikus forgalmat. Összességében az átfogó fejlesztések révén a cég erősebb online jelenlétet és hatékonyabb ügyfélkapcsolatokat épített ki.