Grafikai Partnerünk szolgáltatásának bemutatása

CÉGLOGÓ és ARCULAT

Először is: mire jó a logótervezés?
És mi a céges grafikai arculat?

Sokan tudják, de azért röviden vegyük át:

A logó (embléma) egy adott cég vizuális ismertető jele, amellyel megkülönbözteti magát a piac más szereplőitől, a felismerhetőséget, azonosíthatóságot szolgálja.

Tudatosan megalkotott színvilággal, grafikával kell rendelkeznie tevékenységi köré- nek és célcsoportjának megfelelően. És az egységes megjelenéshez ragaszkodni kell.

A logó a céges arculat alapköve! Egy jól meg-tervezett céglogó és arculat többlet- értéket sugall, sőt „öltözteti” a céget, ezért nem mindegy, hogy egy cég mit közöl, üzen magáról a piac más szereplői és célcsoportja felé!

Egyre többen felismerik Magyarországon a szakember által jól megtervezett, tuda- tosan kialakított egységes céges arculat fontosságát és hajlandóak erre áldozni is (főleg, ha sokszor nem is kerül olyan sokba, mint gondolják) és egyre kevesebben próbálnak ezen spórolni és házon belül összebarkácsolni.

Hiszen egy cég vizuális megjelenése és a ráépülő reklámok hosszú távra szólnak, minősítenek is, egy üzleti tárgyalás során vagy megelőzően (névkártyától a weboldalon át akár az autódekorációig) sokszor ezzel találkozik először ügyfelünk, fontos üzletek múlhatnak rajta!

Egy logó tulajdonképpen két részből áll, a legfontosabb: AZ ÖTLET. Majd persze annak vizuális megjelenítése, grafikai kidolgozása. Ezt kell tulajdonképpen megfizetni.

Ezen tényleg ne spóroljunk!

A házat az alappal kezdik, majd arra építenek.
A logó egy cég vizuális megjelenésének alapja.
És erre épül a reklám…

Ezért nem mindegy, milyen cégünk indulása
vagy megjelenése és akarunk-e javítani rajta.

Ebben segít az IndigoBox Design több, mint 25 éves tapasztalattal!