Festékváros story

“Kiemelten fontosnak láttuk, hogy a webshop automatizált rendszerrel működjön, vagyis ne jelentsen több adminisztratív munkát a tulajdonosoknak az üzemeltetés.”

Megrendelő
Festékstúdió Kft.

Tevékenysége
Festékek értékesítése

Rendelt munka
Weboldal átalakítása webshoppá

A Festékstúdió Kft. festékek és építőanyagok forgalmazásával foglalkozik. Magyarországon három üzlettel rendelkezik, azonban forgalmát online értékesítéssel is kívánta erősíteni. A megrendelőnk egyszerű statikus weboldalát alakítottuk át automatizált webshoppá.

A webshopok más webfejlesztői aktivitást kívánnak, mint a statikus oldalak. A weboldal motorok (pl. WordPress) folyamatosan frissülnek. Tudtad, hogy a Google kereső előresorolási feltételei is rendszeresen módosulnak?
Ezeket a változásokat a statikus oldalak nagyjából fél év után érzékelhetik – ekkor aktuális egy frissítés.


Míg egy webshopokon szinte azonnal érzékelhetők a módosulások, mert sokkal több funkcióval vannak ellátva. Ebből kifolyólag azok a webshopok, amelyeket 1-2 havonta nem aktualizálják, egy idő után elavulnak (pl. nem jelenítik meg helyesen a termékeket), lemaradnak a versenytársaiktól. A Festékváros webshopját így folyamatosan monitorozzuk, fejlesztjük.


Az értékesítés támogatásához javasoltuk a “hónap akciós terméke” konstrukciót. Amely azt takarja, hogy minden hónap első hetében más kedvezménnyel megvásárolható termékcsalád látható a főoldalon. Ezzel az online akcióval ösztönözzük a vásárlókat, hogy időről időre látogassanak vissza az oldalra.

Továbbá a hónap termékét marketing aktivitással is népszerűsítjük: blog, hírlevél és közösségi média posztok formájában.

A Festékváros webshopon kiemelten fontosnak láttuk, hogy automatizált rendszerrel működjön, vagyis ne jelentsen több adminisztratív munkát a tulajdonosoknak az üzemeltetése. Így összekötöttük az online shopot a számlázó programmal és a raktárkezelő programmal. Ennek köszönhetően, amit a programokban módosítanak (ár, mennyiség), az a webshopban is önállóan módosul.