A FODISZ Magyarország egyik legnagyobb parasporttal foglalkozó szervezete, 19 megyében és Budapesten működteti hálózatát. A köznevelési és szakképző intézményekben tanuló, fogyatékkal élő diákok számára szervez sportaktivitásokat és diákolimpiai versenyrendszert.
A FODISZ megbízott bennünket azzal a feladattal, hogy a 2022-es évben megrendezésre kerülő European Para Youth Games (EPYG) fesztiválra nevezett, a sportban tehetséges, azonban szűk körben ismert és anyagilag akadályozott sportolók ismertségét növeljük.
A programot külső szponzorációs támogatással kívánták megvalósítani.
E céllal vezérelve indítottuk el az EPYG közösségi média kampányt, melyben a lehetséges szponzoroknak a FODISZ tevékenységének kommunikálása helyett, a gyerekek bemutatására koncentráltunk.
A kampány ideje alatt megjelenő tartalmakhoz egységes grafikai megjelenést alakítottunk ki, melybe a fiatalokról és felkészítő tanáraikról készített professzionális fotókat, a versennyel kapcsolatos információkat és videós anyagokat illesztettük bele. A népszerűsítéshez választott csatornáink a Facebook, az Instagram, a Youtube, TikTok és a FODISZ weboldala volt.